برون سپاری طراحی وب سایت

برون سپاری طراحی وب سایت

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 11:57 | بازدید : 165
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

آموزش سئو | راهنمای کامل و رایگان بهینه سازی سایت - رادزاد

 

همانطور که درباره گزینه های خود برای برون سپاری طراحی وب سایت خود تحقیق می کنید ، مهم است که درک کنید که انواع مختلفی از شرکت های طراحی وب سایت در جهان وجود دارد.

 

متأسفانه ، برخی از آنها سئو چیست  یک الگوی طراحی از پیش ساخته شده را در وب سایت شما قرار می دهند و آن را یک روز می نامند ، و برخی نیز چیزی زیبا (اما نه لزوما کاربردی یا آسان برای استفاده) طراحی می کنند ، و امیدوارند که از آن راضی باشید.

 

اما شرکت طراحی وب سایت مناسب شما هیچکدام از این موارد نیست. این شرکتی است که از قدرت یک وب سایت طراحی شده استراتژیک آگاه است و می تواند از تجربیات و ابزارهای خود برای ایجاد یک وب سایت استفاده کند.

 

هنگامی که شما طراحی وب سایت خود را به خارج از کشور واگذار می کنید ، این کار باید با یک شرکت طراحی وب انجام شود که می داند چه عواملی برای کسب و کار شما مفید خواهد بود - که تجارت شما را درک می کند و می خواهد بهترین سایت را برای شما بسازد ، نه فقط پروژه را در اسرع وقت تکمیل کنید.

 

و برای اینکه بفهمید آیا سوالی را پیدا کرده اید که بتواند این کار را انجام دهد ، در اینجا چهار سوالی وجود دارد که باید قبل از حرکت به جلو بپرسید:

 

1. آیا آژانس / شرکت مارک شما را درک می کند؟

علی رغم آنچه ممکن است در تبلیغات بشنوید ، طراحی موثر وب سایت شرکت یک دلار نیست ، و شما نمی توانید به سادگی یک موضوع طراحی وب سایت را مطرح کنید و امیدوار باشید که درست باشد.

 

طراحی وب سایت توسعه کسب و کار شماست - درب ورودی شرکت شما ، و همچنین سخت کوشی ترین ابزار فروش و پشتیبانی مشتری که به دست آورده اید. اما تنها در صورتی می تواند برای شرکت شما باشد که به طور خاص برای شرکت شما طراحی شده باشد.

 

به همین دلیل شما باید با شرکتی کار کنید که وقت خود را صرف درک نام تجاری ، ماموریت و مشتریان خود کند و بتواند آن را برای دنیای دیجیتال تفسیر کند. اگر آنها نتوانند (یا نمی کنند) ، شما پول (و اعتبار برند خود) را در زیر آب می ریزید.

 

هنگامی که برای اولین بار با یک آژانس یا شرکت مکالمه را شروع می کنید ، آنها باید سوالات روشنگری در مورد استراتژیهای تولید سرب که در گذشته سعی کرده اید ، اینکه چه چیزی کار کرده است ، چه کاری نکرده و درباره جزئیات نمایه مشتری ایده آل شما بپرسند. اگر آنها نپرسند ، این یک علامت هشدار دهنده است که آنها کار مشابهی را برای هر شرکتی انجام می دهند ، و این به درد شما نمی خورد.

 

2. آیا آژانس / بنگاه تأكیدی بر ارتباطات استراتژیك دارد؟

مهم نیست که وب سایت شما چقدر بازدید می کند اگر کلمات موجود در وب سایت شما ساده و بی اثر باشند. اگر آن استعدادها را در کارمندان ندارید ، پس باید با تیمی شریک شوید.

 

آیا شرکت می تواند کپی بنویسد؟ آیا می توانند روی مارک بنویسند؟ از آنها بخواهید نحوه برخورد آنها با ارتباطات استراتژیک را توضیح دهند و نمونه هایی از نحوه استفاده از تحقیقات خود برای ساخت کپی متفاوت از یک مارک به برند دیگر را به شما نشان دهند. بسیاری از شرکت ها برای پرتاب به سایت فقط از شما درخواست کپی می کنند ، اما این یک پرچم قرمز است که آنها پیامی را که وب سایت شما می فرستد موشکافی نمی کنند.

 

3. آیا آنها یک فرد پاسخگو برای پروژه شما دارند؟

شرکتهای طراحی وب غیررسمی و غیررسمی معمولاً خود را در یک اشتباه استخدام ساده نشان می دهند: آنها مدیر حساب اختصاصی ندارند تا پروژه شما را به اتمام برساند.

 

شرکت هایی که با مدیران حساب فصلی کار نمی کنند ممکن است کار را به اتمام برسانند ، اما احتمال سقوط پروژه شما در انتهای لیست کارهای آنها ، باعث ایجاد ناامیدی (و هزینه) اضافی برای شما می شود یا کاملاً از هم می پاشد ، بسیار زیاد است بالا یک مدیر حساب خوب پروژه را پیش می برد و اطمینان حاصل می کند که همه کارهایی که آژانس قرار است انجام دهد انجام می شود.

 

مدیران خوب حساب به طور منظم ارتباط برقرار می کنند ، دسترسی به آنها از طریق ایمیل یا تلفن آسان است و حتی در صورت دشوار بودن کارها دوستانه هستند. آنها به شما کمک می کنند تا به طراح دسترسی پیدا کنید ، گزینه های انجام شده را درک کرده و نظرات خود را برای پیشرفت پروژه تفسیر کنید. آنها طرفدار شما هستند و برای روند طراحی وب سایت حیاتی هستند.

 

4. آیا آنها می فهمند که وب سایت شما چگونه به یک دارایی تولید سرب تبدیل خواهد شد؟

شما فقط نباید سعی کنید یک جلو پنجره جذاب برای تجارت خود طراحی کنید. وب سایت شما یک پروژه هنری نیست.

 

شما باید در حال طراحی (و سرمایه گذاری در آن) یک دارایی تولید سرب باشید که باعث درآمد شما شود و خط تولید فروش شما را پر کند. گیرندگان الگو و ایجاد کنندگان وب سایت های زیبا ممکن است بتوانند این پروژه را از لیست کارهای شما بررسی کنند. تعجب نکنید وقتی "وب سایت شما در یک هفته" یا قطعه ای از آثار هنری مدرن وب شما تجارت جدیدی ایجاد نمی کند.

 

وقتی هر شرکت طراحی چگونه صفحه اول گوگل باشیم  وب سایت نمونه کارهای درخشانی داشته باشد ، دشوار است که بدانید معامله واقعی چه کسی است و نتایج واقعی را برای کار خود نشان می دهد. قبل از برون سپاری طراحی وب سایت ، این سالات را از خود (و تیم طراحی احتمالی خود) بپرسید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش