مدیریت و رشد تجارت

مدیریت و رشد تجارت

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 11:38 | بازدید : 52
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

35 Examples of Web Design Portfolios - Skillcrush

وقتی صحبت از مدیریت و رشد تجارت شما می شود ، رقابت همه چیز است.

 

شما می خواهید بزرگتر ، بهتر و جذاب تر از شرکتی باشید که همان کار شما را انجام می دهد ، درست است؟ منظور من این است که این تصویر بزرگ است ، اما ، به قول گری V - "شما واقعاً باید به جای نگرانی در مورد کاری که رقابتتان انجام می دهد ، بر این کار خود را کنار بگذارید."

 

که من را به سمت بازاریابی پیامکی (بازاریابی پیامکی) سوق می دهد و چرا یک ضرورت است.

 

چرا بازاریابی پیامکی؟

شما باید آماده باشید تا هر راهی را که می توانید امتحان کنید و بیاموزید چطور مخاطبان شما می خواهند با شرکت شما درگیر شوند و اطلاعاتی کسب کنند.

 

اگر حداقل در مورد اینکه چگونه بازاریابی پیامکی می تواند برای شما مفید باشد کاوش نمی کنید ، خود را کوتاه می فروشید ، بنابراین به سختی کار می کنید تا خود را از فعالیت خارج کنید.

 

بازاریابی پیامکی سرعت این توانایی را برای بازاریابان فراهم می کند تا بلافاصله به پایگاه داده خود برسند.

 

چه پلتفرم دیگری این کار را انجام می دهد؟ هیچ یک.

 

تحقیقات جدید انجام شده توسط روانشناسان انگلیسی نشان می دهد که بزرگسالان جوان تقریباً دو برابر بیشتر از تخمین گوشی های هوشمند خود از تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند.

 

دکتر سالی اندروز ، روانشناس دانشگاه ناتینگهام ترنت ، "این واقعیت که ما از تلفن های خود دو برابر بیشتر از آنچه فکر می کنیم استفاده می کنیم ، نشان می دهد که استفاده زیاد از تلفن های هوشمند به صورت یک رفتار عادی و خودکار است که ما از آن آگاهی نداریم." در مقاله اخیر خود به هافینگتون پست گفت.

 

اگر به این اعداد به عنوان فرصت نگاه نکنیم ، بازاریاب نخواهیم بود ، درست است؟

 

اگر هنوز در مورد بازاریابی پیامکی کاوش نکرده اید و ما را باور کنید ، بسیاری از شرکت های B2B وجود دارند که هنوز در این روش بازاریابی سر و کار ندارند ، این وبلاگ برای شما مناسب است!

 

نحوه شروع یک کمپین بازاریابی پیامکی:

1. اول و مهمترین ، شما باید یک لیست بازاریابی پیام کوتاه ایجاد کنید.

کلید واژه را به شماره 12345 پیامک کنید و این پیشنهاد عالی را دریافت کنید. خیلی قانع کننده نیست ، درست است؟

 

درست مانند بازاریابی داخلی ، پیشنهادات شما باید چیزی را فراهم کند که مخاطبان شما واقعاً به آن نیاز دارند و مفید ، سرگرم کننده و مفید به نظر می رسند.

 

شما ساعتهای بی شماری را صرف سئو چیست درک مخاطبان خود کرده اید ، بنابراین در حال ایجاد ایمیل های مناسب ، پست وبلاگ ، پست های اجتماعی و محتوای برتر هستید ، درست است؟

 

ایجاد تماس صحیح برای اقدام به پیام کوتاه همان مفهوم است. شما می خواهید به آنها دلیلی بدهید که کد عالی را برای آنها ارسال کنند تا آنها وارد کارزار بازاریابی پیامکی شما شوند.

 

چند روش برای ایجاد لیست پیام کوتاه شما:

برای ساختن لیست موفقیت آمیز ، به یک استراتژی خوب در زمینه ارتقا list لیست پیامک های خود نیاز دارید!

 

به پایگاه داده خود ایمیل ارسال کنید. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک شرکت نرم افزاری هستید و مرتباً به روزرسانی های نرم افزاری را که برای کاربران آن ضروری است ، انجام می دهید ، به آنها بگویید که به شما همچنین از طریق پیام کوتاه به روزرسانی های مهم نرم افزار را برقرار می کنید. آنها می خواهند "GET SOFTWARE UPDATES" را به شماره 45567 پیامک کنند.

آن را در سراسر وب سایت خود تبلیغ کنید. در صفحات وب با عملکرد بالا ، یک روش خوب برای ارتقا لیست پیام کوتاه شما این است که تماس برای اقدام را طراحی کنید و آن را بالای مرتب ، درست در زیر قسمت قهرمان قرار دهید.

برای ارتقا. لیست پیامک های خود از وبینارها و پادکست خود استفاده کنید. یا آن را به خلاقیت ها / عرشه اسلاید اضافه کنید یا در طول پخش خود چند بار آن را ذکر کنید و البته ارزش ارسال پیام "دریافت به روزرسانی های نرم افزاری" را به 45567 به آنها بگویید

و البته ، از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ لیست پیام کوتاه خود استفاده کنید. میزبان رویدادهای زنده آینده فیس بوک هستید؟ حتما لیست اس ام اس خود را ذکر کنید! یک پیشنهاد عالی برای استفاده از یک لیست پیام کوتاه داشته باشید ، مقداری دلار پولی پشت آن بگذارید و یک تبلیغ ایجاد کنید یا یک پست تقویت کنید!

2. لیست های خود را تقسیم بندی کنید

اگر "متن: دریافت به روزرسانی های نرم افزاری با شماره 45567" را تبلیغ کنید و شروع به ارسال پیام هایی کنید که مربوط به به روزرسانی های نرم افزاری نیستند ، این می تواند مخاطبان شما را آزار دهد.

 

با توجه به تبلیغ چندین کد پیام کوتاه مختلف برای پیام های مختلف ، اما مطمئن باشید که لیست خود را تقسیم بندی می کنید و منظم هستید. فقط به این دلیل که کسی این کار را کرده است ، به این معنی نیست که شما باید از آن با محتوای مورد نظر خود سو abuse استفاده کنید.

 

3. یک پیشنهاد مقاومت ناپذیر پیدا کنید!

مانند هر کمپین بازاریابی داخلی بسیار عالی ، پیشنهادات شما نیروی محرکه تبدیل سرب هستند!

 

ما این کار را به خوبی در صفحات مشترک وبلاگ خود انجام می دهیم تا مشتریان خود با ثبت نام در وبلاگ به آنها چیزی رایگان ارائه دهند.

 

از آنجا که این ویژگی را در چارچوب خود گنجانده ایم ، شاهد افزایش چشمگیر مشترکان وبلاگ هستیم. با بازاریابی پیامکی خود این جادو را دوباره بسازید.

 

مردم آزاد را دوست دارند. بنابراین ، اگر در لیست پیام کوتاه شما ثبت نام کردند ، چیزی رایگان به آنها پیشنهاد دهید!

 

چند نمونه:

 

روز آموزش HubSpot

جلسه آموزش یک ساعته رایگان درمورد چیزی که می دانید مخاطبان شما با آن دست و پنجه نرم می کنند یا شاید وقت ندارند خودشان به کارمندان خود بیاموزند. بگویید زیرساخت های شبکه و راه اندازی بی سیم را برای شرکت های سازمانی طراحی می کنید. شما می توانید آموزش رایگان در زمینه آموزش امنیت سایبری ارائه دهید.

الگوهای رایگان همه الگوها را دوست دارند. این کار باعث می شود که آنها مجبور نباشند چیزی را از ابتدا خلق کنند. این تقریباً برای هر نوع تجارت B2B بسیار جذاب است. از الگوهای طرح کسب و کار گرفته تا الگوهای پیشنهاد تجاری تا الگوهای طراحی ، اگر شخص هدف شما مجبور است چیزی برای شغل خود ایجاد کند ، الگویی ایجاد کنید!

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش